Πάνω Frame [668xX]

Ελληνικά English
Κατηγορίες
Επικοινωνία Περισσότερα
Sitemap Περισσότερα
Εύρος Τιμών
Από:  Μέχρι:
Καλάθι Αγορών Περισσότερα
Άδειο καλάθι
Κατασκευαστές
Νέες Καταχωρίσεις Περισσότερα
Εταιρικά Νέα Περισσότερα
Αγγελίες Περισσότερα
New Sarissa SR 737
Πληροφορίες
Όροι και Προϋποθέσεις
facebook
Sarissa
ΣΚΑΦΗ » SARISSA MARINE RIBs » Bora BR 929 » Τεχνικά Χαρακτηριστικά

BR 929 Stepped Hull - ΦΟΥΣΚΩΤΑ ΣΚΑΦΗ
 
 
Oλικό μήκος:                                  9.29 mt.

Ολικό πλάτος:                                2.70 mt.

Eσωτερικό μήκος:                          8.55 mt.

Εσωτερικό πλάτος:                        1.68 mt.

Oλικό μήκος γάστρας:                    8.80 mt.

Ενεργό πλάτος γάστρας:                 0.50 mt.

Βάρος χωρίς εξοπλισμό:                  1.350 Kg

Αριθμός αεροθαλάμων:                   6

Yλικό αεροθαλάμων:                        Pennel-Flipo Industries τύπος ORCA 1.670 dtex.

Μέγιστη Ιπποδύναμη εξωλ.:             2X305 HP

Συνιστ.Ιπποδύναμη εξωλ.:               2X200 HP

Min Ιπποδύναμη εξωλ.:                    1X250 ΗP ή 1Χ300 HP

Τύπος εξωλέμβιας:                             XL/XXL

Μέγ. Ιπποδύναμη έσω-έξω.:              2X350 HP

Συνιστ.Ιπποδύναμη έσω-έξω:            2X200 HP

Mini Ιπποδύναμη έσω-έξω:                1X300 ΗP

Άτομα:                                               12

Tanks καυσίμου:                                2 x 200 λίτρα

Tank νερού:                                       100 λίτρα

Τύπος γάστρας:                                   Deep “V” με δύο αεριζόμενα steps

Yλικό γάστρας:                                   Multiaxial, Biaxial, P.V.C., Airex STEPPED HULL

Γωνία deadrise:                                  23°

Γωνία Εισόδου:                                    58°

Πιστοποίηση:                                       CE “C” ή “B”

Εγγύηση:                                             Πέντε (5) χρόνια για τα πολυεστερικά μέρη. 

                                                            Πέντε (5) χρόνια για τους αεροθαλάμους

Εκτός περιφερειακού λάστιχου, σχοινοφόρου και χειρολαβών των οποίων η εγγύηση είναι τρία (3) χρόνια
 
 
Το νέο BR 929 STEPPED HULL χρησιμοποιεί την ολοκαίνουργια stepped γάστρα της Ribeye σχεδιασμένη εξ’ ολοκλήρου με την χρήση υπερσύγχρονων σχεδιαστικών 3D προγραμμάτων επάνω στην οποία έχει σχεδιασθεί από τον Τάκη Σαμαρτζή ένα εξαιρετικά μοντέρνο και εργονομικό Μεσογειακό deck.

To σκάφος μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς με έναν εξωλέμβιο κινητήρα, χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι με μία εξωλέμβια EVINRUDE E-TEC 250 HP επιτυγχάνει maximum ταχύτητα 50-51 Kn με κατανάλωση 1.3 lt./ν.μ. σε cruising speed.

Με μία εξωλέμβια SUZUKI 250 HP τετράχρονη επιτυγχάνει maximum ταχύτητα 48-49 Kn με κατανάλωση 1.5 lt./ν.μ. σε cruising speed.

Mε δύο εξωλέμβιες YAMAHA 200 HP επιτυγχάνει maximum ταχύτητα 53 Kn με κατανάλωση 1.8 lt./ν.μ. και με δύο εξωλέμβιες MERCURY 250 HP VERADO 57 Κn με κατανάλωση 1.6 lt./ν.μ. σε cruising speed.

Για υψηλές επιδόσεις το νέο σκάφος μπορεί να δεχθεί και ιπποδυνάμεις μέχρι 2 Χ 350 ΗP.
 

Αναλυτικές μετρήσεις επιδόσεων:

Με δύο κινητήρες Evinrude 200 HP και προπέλες Viper 21” με μέγιστο όριο κινητήρων στις 5.750 rpm
2.000 rpm                               14,7 Kn (ελάχιστη ταχύτητα πλαναρίσματος)
3.000 rpm                               26,0 Kn
4.000 rpm (cruising speed)     34,7 Kn με συνολική κατανάλωση 1,7 lt./nm
5.000 rpm                               43,4 Kn
6.000 rpm                               50,9 Kn

Χρόνος πλαναρίσματος 3,1 sec

To σκάφος βάση των παραπάνω μετρήσεων χρειάζεται προπέλες βήματος 23” για αύξηση επιδόσεων και μείωση κατανάλωσης.

Με την μία από τις δύο εξωλέμβιες
3.000 rpm                                19,2 Kn
4.000 rpm                                26,1 Kn
5.000 rpm                                28,3 Kn

Xρόνος πλαναρίσματος 6,7 sec
 

Banner Κάτω 1 [320xX] Banner Κάτω 2 [320xX] Banner Κάτω 3 [320xX]